אגף חירום וביטחון
עדי טובי
אגף חירום וביטחון
עדי מונתה לעוזרת מִנהל ומזכירת ראש אגף חירום וביטחון בשנת 2017, וזאת לאחר שעבדה באגף עוד קודם. עדי אחראית על כל שלבי הקליטה המנהלית של העובדים והעובדות באגף חירום וביטחון, וכן על תיאום מועדי קורס המאבטחים, מעקב עד להשלמתו, קבלת אישורי הנשק הנדרשים והרענונים השנתיים. בנוסף, עדי מטפלת בכל נושא השכר של עובדי הביטחון.
על כל המשימות הרבות המונחות על שולחנה עדי מנצחת ביד רמה ובמיומנות, ומבצעת את כולן על הצד הטוב ביותר. האכפתיות והסבלנות שלה ראויות לציון, כמו גם החריצות, היוזמה, והראש הגדול הפתוח לקידום רעיונות לשיפור דרכי העבודה. עדי שומרת על יחסי עבודה מצוינים עם המנהלים ועם קולגות ועובדי האגף, ועושה זאת תמיד בסבר פנים יפות, עם חיוך תמידי ותוך מתן שירות מיטבי.