ביום חמישי 10.05.2018, נכנסה לשימוש מערכת חדשה להפצת מכתבים/כתבי מינוי בתפוצה דיגיטלית במקום בנייר.
מערכת זו תביא לחיסכון גדול ומשמעותי בעלויות דפוס, בעבודת הדואר ובתהליך הפצת המכתבים כפי שהיה עד כה.
במערכת זו, הפצת כתבי המינוי/מכתבים לעובדים תעשה באופן דיגיטלי על ידי הרכזות או עוזרות המנהל (בהתאם לסוג המכתב/מינוי) ישירות לדואר האלקטרוני הארגוני של העובדים, מה שיקל עליהם את התיוק וינגיש את המידע לעובד והממונה כאחד.
ניתן ללחוץ כאן על מנת לראות מצגת הסבר על המערכת.
ניתן לחוץ כאן לקבל העתק המכתב אשר נשלח בנושא לעוזרי ומנהלי כוח האדם באוניברסיטה.
digialdistribution.ppsx | 1.28 MB | |
digitaldistribution_letter.pdf | 109 KB |