check
שיוך מטלות כח-אדם לפי צוותי עבודה | אגף משאבי אנוש

שיוך מטלות כח-אדם לפי צוותי עבודה


צוות קליטת עובדים חדשים ודיווחים לשכר

  • אישורי מסמכי נקלטים חדשים במערכת של כלל עובדי האוניברסיטה
  • שינוי פרופיל העסקהכגון משעתי לארעי ומאקדמי זוטר למינהלי
  • תשלומי מקדמות
  • מילוי מקום
  • דיווחי גמול השתלמות
  • תיאומי ביטוח לאומי
  • שינוי פרטים אישיים: כתובת, חשבון בנק וכיו"ב

חברי הצוות:


צוות מינויים

  • הארכת מינויים מכל הדרגים
  • שינוי במינוי, כגון שינוי תקציב, היקף משרה או שינוי תעריף
  • העלאות בדרגה
  • שינוי דרוג ומעמד
  • חזרה לעבודה מחל"ד או מחל"ת
  • העסקה נוספת
  • הפסקות של העסקה משנית/ראשית (רק במקרה של ריבוי העסקות)

חברי הצוות:


צוות נוכחות

  • הגדרות נוכחות כגון הסכם נוכחות, שעת תחילת עבודה, סיוע לילד עם מוגבלות, משמרות, כוננויות וימים מיוחדים
  • דוחות נוכחות
  • מאזני חופשה ומחלה, ימי בחירה וכד'
  • שעות נוספות
  • דיווח תאונות בעבודה
  • קיצורי יום עבודה: בגין גיל, הורות (אב או אם), אם מינקת וכיו"ב
  • מינויים של עובדים לפי שעות בלבד - הארכות _ שינוי בנתוני העסקה
  • עבודה במשמרות
  • עבודה בסופי שבוע וחגים
  • עבודה בחול המועד
  • דיווחים רטרואטקיביים לעובדים
  • גמול חג לעובדים שעתיים

חברי הצוות:


צוות סיומי העסקה

  • הפסקת עבודה לכל מסלולי העסקה והדירוגים, כולל פרישה לפנסיה
  • יציאה לחל"ד וחל"ת
  • פרישות לפנסיה
  • סיומי חשבון לעובדים מופסקים
  • טופס דמי אבטלה בסיום העסקה

נא לפנות לצוות לפי החלוקה לנושאים הבאים:

  • רותי בן-חיים - rutib@savion.huji.ac.il - ראשת צוות סיומי העסקה- סיומי העסקה עובדים מנהליים וסגל אקדמי בכיר + פרישות לכלל הסגלים
  • עדן שלום - edensha@savion.huji.ac.il -סיומי העסקה סגל זוטר
  • ליאת אמזלג - liatam@savion.huji.ac.il - סיומי העסקה עובדים שעתיים

צוות תמיכה ומתן שירות

  • מענה ישיר לפניות עובדים ועוזרי מינהל שאינן מקבלות מענה בצוותי העבודה השוטפים של כח אדם
  • ניתוב פניות שלא ניתן להן מענה בתמיכה בהתאמה לצוותי כח אדם.
  • בדיקת וותק שכר ומענק יובל
  • הנפקת אישורים כגון:
    • אי קבלת תוספקת מעונות 
    • תאונות עבודהאישורים לתמ"ת
  • בירורים בנושאים הקשורים לתלוש השכר

לפניות יש לכתוב לכתובת דוא"ל הייעודית:  hr-support@savion.huji.ac.il

חברי הצוות:

  • דודו יהודה - ראש צוות תמיכה ומתן שירות
  • ציפי אליאס
  • תמי דרעי
  • יערה קדמי

פניות נוספות המטופלות באגף

  • רמת ניידות, רשיונות רכב וק"מ ממאגר יחידתי - באחריות יערה קדמייש לפנות לכתובת מיילyaarak@savion.huji.ac.il
  • אישור העסקה באנגלית ומכתבים לקונסוליה באחריות אורטל פרץיש לפנות לכתובת מיילortalpe@savion.huji.ac.il
  • טפסי 106, כולל טפסים באנגלית וטיפול בחובותבאחריות גילת סיבירסקי. יש לפנות לכתובת מייל - gilats@savion.huji.ac.il
  •  סל קליטה וקק"מ של סגל אקדמי וטיפול בתוספות הוראה פרונטליות ודיפרנציאליותבאחריות שלמה גולן יש לפנות לכתובת מיילshlomogol@savion.huji.ac.il
  •  מילואים, חיובי תקציב חריגיםבאחריות ליאת אמזלגיש לפנות לכתבות מייל - liatam@savion.huji.ac.il
  • קרנות השתלמות וקרנות פנסיה - באחריות דודו יהודה. יש לפנות לכתובת מייל duduy@savion.huji.ac.il
  • תקופות עבודה, אישורי העסקה, טפסי 101 - באחריות סימה טובי. יש לפנות לכתובת מייל simat@savion.huji.ac.il